GO HELG

Nu är jag hemma hos Sara och väntar på Emma & co;) Dom kommer mellan 5 och 6 ikväll och det blir en lugn kväll med ost, kex och vin, mm!! HÄRLIGT VÄRRE!

Men idag är jag trött,har sovit ungefä 4 h. Sov hos Natha efter att jag och hon + några mer varit och firat Saari ;) Det var inte den mest taggade festen jag varit på men kul var det med massa härliga folk. Andledningen av att jag bara sovit i 4h timmar beror på att jag och Nathalie skulle till Vallhalla 10:15 med Malins föräldrar och kolla när Malin simtävlade.. Det gick bra tycker jag, hon är duktigt min sockertopp!

 

 

 

 

 

 

 

 

Imorgon har jag planerat att jag ska sätta ihop mitt collage sedan ska min familj och jag till Gothia mitt emot liseberg och äta räksmörgåsar :) GÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTT!


kyss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0