PROVDOCKA

Är med Evelina nu och vi har precis kladdat färg på varandra. Vi ska snart käka något sött(mokkel enligt Evelina) och kolla film :)

Dagens humör: glad, seg
Dagens klädsel: svarta tights, marin blå mjukis tröja, grått linne
Dagens person: mamma
Dagens vill ha: just nu har jag allt jag vill ha.
Dagens saknad: dansar smigoul
Dagens favoritsak: min nya provdocka
Dagens orkar inte: inte mer mat
Dagens minne: svenneby
Dagens låt: Melissa Horn – Lät du henne komma närmre

Vid halv 12 imorse tog mamma med mig till Borås för en överraskning. Det visade sig att hon hade köpt en provdocka, så underbar som hon är. Den är fin och man kan justera den precis efter sina egna kroppsmått, kan knappast bli bättre. Tack mamma & pappa :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0