I RYD

HAHA!
Det är så jävla kul att jag kvävs, Fransesca överdriver till max. Går till grund för att Erika valde Stefan. Kommentarer av Fransesca som;
- Det lukar hora här inne.
- Det finns många äckliga ormar här
Så omogen hahahhahaha!
Sen säger Jackie att det finns slampor där inne. Ljuger hon då eller? Hon har ju också beetet sig som Erika =) Fan vad detta är kul, jag sitter verkligen as garvar varje gång tjejerna får flipp på varandra.



Kom hem från Ryd vid halv åtta, sen dess har jag duschat, ätit och gjort en kalkyl och läst en väldigt svår engelska novell..
Jag och Evelina var alltså och red o Ryd, mys men kallt och mörkt som ***.
Ska hoppa i säng nu, får se om jag kan somna. Tvekar lite på det faktiskt?!?
Tog nämligen svininfluensa spruttan idag och min arm är svullen och öm! Så får se hur jag mår på onsdag när jag och Sara förhoppningsvis ska simma.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0