LISEBERG

Lugn dag =), Var i stan och köpte julklappar & nyårs kläder med Kajsa igår från 14:00 till 19:00. Mysigt ! Och äntligen fick vi våran julfika som vi ville ha när det snöade ute.
Det är ju underbart egentligen, jag kommer inte ihåg sist det snöade på julafton.

Imorgon blir det nog Liseberg med tjejerna, kanske. Kom nämligen på att vi ska till Skåne imorgon och då beror det på när vi åker. Tyvär har jag inte varit på Liseberg i år så jag hoppas Mattias slutar sent så vi kan åka till Skåne efter det.

Det känns inte som jag har något speciellt att skriva om, så det blir inte så mycket mer än detta.
En sak bara ; jag hittade tyg till julklänningen som jag skulle sy upp här om dagen, nu har jag bara sömar kvar och så är den klar till julafton.

Amanda Jenssen – Happyland kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0