ODD MOLLY

Nu sitter jag är vid min farbrors data i Skåne och är lite irreterad och avensjuk på tjejerna som är eller varit på Liseberg idag.
På juldagen har jag, malin och några mer desutom blivigt hembjudna till Coffe men jag kanske inte är hemma då. Det gör mig inte gladare alltså. Fy fan va irreterad jag blir att jag inte varit på Liseberg någon gång i år och nu kan jag inte åka dit.
Jag ångrar att jag inte följde med mina klasskompisar i måndags.
Men gjort är gjort och det är som det är, jag kan bara hoppas på att Alex kommer ner och hämtar Mattias på juldagen så jag kan åka med dom hem, fixa mig snabbt som tusan, och hoppas på att mina änglar kan ta något att dricka medans att dom väntar på mig så vi kan åka till Coffe efteråt, men får se på det..

Nu ska jag i alla fall gå ner till familjen och vara lite social..

den här jackan ska jag nog köpa om den finns kvar, men eftersom att just jag vill ha den och det var sopas länge sedan den kom ut, så är den säkert slut. underbart, verkligen!!


 




men GOD JUL alla glada. Får se om jag hinner slänga in ett inlägg innan Kalle Anka imorgon. KYSS
ps; saknar dig Bodinen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0