SNÖ

Okej jag har svårt för det kalla men jag välkommnar vintern. Snön och julen är påväg nu, eller snön ligger redan men jag tycker allt det kan komma mer. Fast det har blåst lite mycket idag, tycker jag.
Jag älskar julen det gör jag, och nyår är riktigt kul men sommaren är mer min års tid.




Mina shorts är klara, och jag är nöjd till 90%, ända felet är att dom har hög midja och man får "kärrning" röv. Men det är ju inte så jätte viktigt, eftersom att jag inte ska använda dom. Summarna tycker jag är fina, nått litet fel finns det säkert men men det kan aldrig bli perfekt.

Men nu kan jag inte tyvär inte sitta här mer. Tänkte göra mat till familjen, sen sy, plugga matte :/ !!
& kl nio börjar Paradice och det missar inte jag ;)

kyss
ps; har ändrat bakgrund och lite annat i bloggen, är det fint ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0