X|X - X|| - MM|X









Ja, så här såg min & malins kväll ut igår. Efter mys med chips hos Malin så stack vi upp till mig och åt, fixa oss och packa.
Ungefär vid nio träffa vi Tobias, Jessica,Johan och Dan utanför Christoffers& Henkes port.
Det tog 10 minuter sen kom ungefär tio tjejer kom dit och livade upp det lite för mycket i början, tyckte jag men dom var väldigt trevliga :)
Sedan följde jag med killarna ut vid ungefär ett till krogen Krogen. Lyckad kväll, lättare förklarat


Det blev inget Catta idag, ska förska ragga upp någon som vill ta det lite lugnt. Jag känner att jag behöver det. Är lite svartsjuk på Malin nu, hon är nämligen på Liseberg med Viktor. Det skulle vara perfekt dag för en promenad där ;)
Men nu är jag inte där. Så då får roa mig lite utan det, ska nog sy upp julklänningen, har en idé. Ska bara kolla om vi har något tyg hemma.
Sen om det jag inte hittar en vän som vill hitta på något, så lägger jag nog mig i min underbara säng och kollar på Harry Potter, haha!

kyss /S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0